الیاس دانلود
بهترین وب سایت دانلود
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 129237
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Free Web Hosting Done Right

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.0.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.0.0 برای PC


بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در این بازی شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پزندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در این بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت  دریافت نمایید.

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 8 / 9 / 1391برچسب:, توسط الیاس محمدی.پ

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.0.0 خوک های بد برای PC.

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

بازی جدید شرکت angry birds  Rovio

.

نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام خوک های بد Bad Piggies برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب میتواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 .
ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن ،
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
برای دانلود به ادامه بروید

 منبع:یاس دانلود



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 6 / 8 / 1391برچسب:, توسط الیاس محمدی.پ
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :